Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează  5 zile. Dacă au trecut 5  zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, si anume taitei si produse din plante Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

Carduri cadou

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care  nu se  acordă rambursări:

Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol returnat la mai mult de 5 zile de la livrare

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate.

Schimburile

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou atunci când ați cumpărat și livrat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou atunci când a fost achiziționat sau dacă cadoul care a primit-o a primit livrarea către ei înșiși pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare cadoului și vor afla despre returnarea dvs.

Livrare & Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: {adresa fizică}.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Nevoie de ajutor?

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.